
Mieszkańcy pewnej gminy zostali poproszeni o wzięcie udziału w badaniu internetowym. Wyniki badania przydadzą się do opracowania strategii marki turystycznej. Badanie jest w pełni anonimowe, a wzięcie w nim udziału nie zajmie wiele czasu.
Mieszkańcy gminy Hanna zostali poproszeni o wzięcie udziału w badaniu ankietowym. Badanie jest w pełni anonimowe, a czas jego wykonania nie wynosi ok. pięć minut. Wyniki przeprowadzonej ankiety posłużą do opracowania strategii marki turystycznej Bug. Opracowane zostaną jednostki samorządów należących do Euroregionu Bug.
Ankieta dostępna jest po adresem: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=I5sH1ujWA0uDoakFw_aAWGMF6-Sa4hRFkkjJ2RpePYRUNE1XNkRZWFlYVjFFWEtVOFRKM0czRzIxVC4u&fbclid=IwAR1PJ6YF27RyPWwEwPX5c1NLYQeMco1JZhm1hgqrUz2MUO41WU4owUTnEjk.
Realizatorem badania jest firma Synergia Sp. z o.o. na zlecenie Stowarzyszenia Samorządów Euroregionu „Bug”.